Przewodnik po Twitterze: Co musisz wiedzieć, aby zacząćW ciągu ostatnich kilku lat media społecznościowe stały się kluczową częścią życia większości ludzi. Mamy Google+, który obecnie bardziej skupia się na firmach i organizacjach niż osobach prywatnych. Jest też Instagram, który stał się wielkim hitem wśród użytkowników nie tylko ze względu na swoją funkcję dzielenia się zdjęciami, ale także dlatego, że pozwala użytkownikom filtrować swoje zdjęcia w trakcie ich przesyłania. Ale być może jednym z najbardziej interesujących i użytecznych platform mediów społecznościowych, które wzięły świat przez burzę jest Twitter. Mając do dyspozycji zaledwie 140 znaków, można pomyśleć, że to ledwo wystarczająca przestrzeń, aby zacząć, ale w rzeczywistości jest to idealne miejsce dla każdego, kto chce, aby ich wiadomość w jak najmniejszej ilości słów.

Co to jest Twitter?

Twitter to serwis społecznościowy, który umożliwia użytkownikom zamieszczanie krótkich wiadomości znanych jako "tweety" (lub "toots", dla tych, którzy są trochę starsi!). Jest on głównie używany do wysyłania i odbierania aktualizacji od przyjaciół i innych osób korzystających z serwisu, ale może być również używany do biznesu, jak również. Ludzie, którzy prowadzą konta na Twitterze, nazywani są "blogerami", "marketingowcami mediów społecznościowych" lub "influencerami". Ludzie ci są często sławni lub mają dużą popularność, którą wykorzystują do dzielenia się swoimi przemyśleniami, produktami i usługami. Czasami określa się ich mianem "tweeterów", "tweetujących" lub "twitterowców".

Twitter dla biznesu

Twitter jest jednym z najszybszych sposobów na zaistnienie swojej marki. Coraz więcej osób zwraca się do platformy, aby znaleźć nowe rzeczy do naśladowania, i to jest łatwe do zrozumienia, dlaczego. W rzeczywistości, wiele firm okazało się, że inwestując w jakości kampanii reklamowej Twitter, mogą znacznie zwiększyć ich zwolenników i widoczność marki. Od wirusowych kampanii hashtag do płatnych kampanii reklamowych, Twitter jest fantastycznym miejscem, aby uzyskać wiadomość tam. Zanim jednak zaczniesz, będziesz chciał się upewnić, że przestrzegasz kilku prostych zasad i wytycznych. Pierwszą rzeczą, którą będziesz chciał zrobić, to stworzyć konto na Twitterze. Jest to dość łatwe do zrobienia i powinno zająć ci tylko kilka minut. Po zrobieniu tego, można zacząć tworzyć kampanię reklamową, która pomoże Ci zwiększyć widoczność marki i zwolenników. Będziesz chciał, aby upewnić się, że reklamy są ciekawe, istotne, a co najważniejsze, przydatne dla klientów, tak aby mieć najlepszą szansę na ich kliknięcie.